Jiří Jasenský

Jsem absolventem Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Marketingu se věnuji přes 15 let a prošel jsem si všemi strukturami marketingového oddělení v malých, velkých i nadnárodních společnostech. Své zkušenosti jsem sbíral v České republice, Velké Británii, USA a v Jižní Koreji.

Mým cílem je, aby každý klient měl přehled o tom, co dělá, proč to dělá, kolik do marketingu investuje a co mu to přináší.

Většina marketingových agentur se snaží získat do svého klientského portfolia velké firmy. Já se naopak snažím pomáhat malým a středním firmám, živnostníkům či startupům.

Máte v plánu založení e-shopu a nevíte, jak na to? Chcete podpořit svůj projekt marketingovou kampaní a potřebujete  poradit? Chcete zpracovat návrh marketingového plánu pro vaše podnikání? Napište mi, první konzultace je ZDARMA.

Jinak jsem aktivní motorkář, vášnivý rybář, milovník psů, rekreační fitnesák a hráč amerického fotbalu na odpočinku :)


moderní marketingové řešení

Měřitelný výkon

Mým cílem je maximální přínos peněz vynaložených na marketing. Investice vložená do propagace se vám musí vrátit, jinak nebudete spokojeni vy ani já. Vše měřím a vyhodnocuji, proto vím, co funguje a jaký to má pro vás přínos.

Dobrá strategie

Vaše marketingové aktivity by měly tvořit promyšlený celek, ve kterém se budou navzájem doplňovat. Jen tak může být marketing skutečně efektivní. Marketingová strategie vám přinese přehledný návod toho, jak dosáhnout vašich cílů.

Marketing na klíč

Poskytnu vám nezávislý pohled na váš marketing zvenčí, provedu analýzu a doporučení změn. Vše, co vymyslím, umím i realizovat. Můžete se naplno věnovat svému podnikání s pocitem, že o marketing vaší firmy je dobře postaráno.

marketingové poradenství

- all in one -

Moon-Wolf není jen marketingové poradenství, kde Vám navrhnu efektivní řešení pro zlepšení marketingové komunikace vaší firmy. Na základě marketingové konzultace Vám doporučím seznam nástrojů, které jsem schopen aktivně aplikovat uvnitř firmy klienta. Zajistím kompletní řešení od marketingové analýzy, návrhu marketingové strategie, zpracovnání grafických podkladů až po zavedení změn s následným monitoringem a vyhodnocením.