• Vítejte na našem blogu

Přejít na články

Jak jsme zvýšili klientovi výkonnost PPC kampaní v Google Ads. V minulých článcích jsme představili rebranding společnosti JANUŠKA KOMPRESORY, jehož cílem bylo vytvořit nové moderní logo s novým vizuálním stylem včetně všech firemních materiálů, manažerských a servisních vozů, kompletní rebranding sociálních sítí, webu a e-shopu. Naše agentura je především odborníkem v oblasti výkonnostního on-line marketingu, a proto jsme převzali kompletní správu PPC kampaní společnosti JANUŠKA KOMPRESORY v systémech Google Ads,

LEVNÝ ONLINE MARKETING Jste živnostník nebo menší firma s omezeným rozpočtem na marketing? Chcete podpořit své podnikání a nemáte vlastní marketingový tým? U nás jste na správné adrese. Umíme efektivně pracovat s omezenými rozpočty a připravili jsme marketingový balíček pro menší firmy. NÍZKÁ CENA Připravili jsme pro vás cenové balíčky, které berou v úvahu menší rozpočty. Pokud jste pro jiné agentury příliš malí, rádi se vašich kampaní ujmeme a pomůžeme

PPC kampaně jsou účinným nástrojem pro získávání nových zákazníků, zvyšování návštěvnosti webových stránek, zvyšování prodejů, budování povědomí o značce, budování povědomí o produktu a nabízených službách. Pokud ale chcete, aby byly vaše placené kampaně v systémech Google Ads a Sklik opravdu úspěšné, je důležité věnovat pozornost nejen jejich nastavení a pravidelné optimalizaci, ale také obsahu vašich webových stránek a e-shopu. Velmi často se setkávám s názorem klientů, že za výkon

V posledních několika týdnech jsme pracovali na „rebrandingu“ společnosti JANUŠKA KOMPRESORY. Hlavním požadavkem bylo „omladit“ 9 let staré logo, aby bylo rozeznatelné v on-line / offline prostoru a vytvořit nový symbol firmy. Jak se nám to podařilo? Posuďte sami 🙂 CO JE TO REBRANDING? Rebranding je změna vizuální identity značky. Může se jednat o změnu jejího samotného názvu, změnu loga, sloganu či filozofie firmy. Důvodů, proč se do takové změny

V předchozím článku jsme se zabývali důležitostí PPC reklamy pro e-commerce. Provozovatelé online obchodů se snaží využít efektivní strategie PPC kampaní ke zvýšení dosahu a prodejů. Naše specializovaná marketingová agentura se zaměřuje také na správu PPC kampaní a pomáhá klientům dosahovat vynikajících výsledků. ANALÝZA PPC ÚČTU KLIENTA Když se klient obrátí na naši agenturu s žádostí o analýzu svého reklamního účtu Google Ads nebo Sklik, nejprve na schůzce probereme důvody,

V dnešní digitální éře je pro firmy nezbytné využívat různé formy online reklamy, aby oslovily své cílové publikum a zvýšily svou viditelnost na internetu. Jednou z nejefektivnějších metod je placená reklama v systémech Google Ads a Sklik, známá také jako PPC (Pay-Per-Click) reklama. PPC reklama umožňuje firmám využít cílené reklamní kampaně, které generují provoz na webových stránkách a zvyšují šance na konverze. Klienti, kteří požadují zviditelnění své společnosti na internetu,

Zájem o Hrad už oznámila řada osobností včetně Andreje Babiše. Ten vstup do prezidentské kampaně oddaloval a byla to spíš taková hra na schovávanou, protože už od léta objížděl Česko se svou politickou „show“. V zákulisí jednotlivých prezidentských týmů je živo a příprava taktiky, jak své kandidáty přiblížit na dohled Hradu, je v plném proudu. V pátek 13. ledna 2023 vypukne souboj nejen kandidátů a kandidátek na nejvyšší ústavní funkci,

Věčná otázka, kterou klienti řeší je, zda je SEO důležité a do jaké míry je nutné web optimalizovat. Domnívají se, že SEO je něco tajuplného pro internetové vyhledávače. Optimalizace webu je však důležitá jak pro vyhledávače, tak pro uživatele. SEO je o pochopení, co a jakým způsobem lidé hledají. Stanovení správné strategie má přímý vliv na umístění webu v rámci výsledků vyhledávání. SEO je tedy nedílnou součástí úspěchu vašich webových

Budování zpětných odkazů značnou měrou přispívá ke zvyšování povědomí o značce a budování autority webu či e-shopu. Je to jeden z faktorů, který ovlivňuje pozici ve výsledcích vyhledávání. Efekt není sice vidět hned, ale vynaložené úsilí se časem vrátí. Výrazně podpoří zvýšení organické návštěvnosti a povědomí o značce. Internetové vyhledávače díky zpětným odkazům snáze najdou obsah webu a rychleji zaindexují stránku. Je však nutné dbát na to, aby odkazy byly

Našim klientům pomáháme především s online a offline komunikací. Poskytujeme nezávislý pohled na klientův marketing zvenčí, provádíme analýzy a doporučení změn pro dosažení požadovaných výsledků, zabýváme se reklamami v rámci PPC systémů Google Ads, Sklik, Meta. Zajišťujeme správu sociálních sítí a tvoříme kreativní grafiku. Občas nás z kancelářského života vytrhne požadavek klienta na nafocení či natočení krátkého firemního či produktového videa. Jeden z požadavků byl od společnosti montiva s.r.o., pro