09
Zář 2024
Kampaně Performance Max
Jak jsme zvýšili klientovi výkonnost PPC kampaní v Google Ads.
V minulých článcích jsme představili rebranding společnosti JANUŠKA KOMPRESORY, jehož cílem bylo vytvořit nové moderní logo s novým vizuálním stylem včetně všech firemních materiálů, manažerských a servisních vozů, kompletní rebranding sociálních sítí, webu a e-shopu.
Naše agentura je především odborníkem v oblasti výkonnostního on-line marketingu, a proto jsme převzali kompletní správu PPC kampaní společnosti JANUŠKA KOMPRESORY v systémech Google Ads, Seznam Sklik a Meta. Za posledních 12 měsíců se nám podařilo zvýšit hodnotu jednotlivých konverzí s poklesem PNO (podíl nákladů k obratu).
Jak se nám to povedlo?
Zákazníci nejčastěji vybírají v e-shopu kompresor.cz techniku stlačeného vzduchu včetně široké nabídky příslušenství. Majitel společnosti investoval do kampaní desetitisíce korun měsíčně a měl obavu z toho, že původní nastavení kampaní bylo nedostatečné. Proto nás oslovil s požadavkem, zda bychom správu PPC kampaní nepřevzali.
HLAVNÍ CÍLE
Před každou novou spoluprací provádíme kompletní analýzu nastavení kampaní, kterou následně odprezentujeme klientovi. Majitel společnosti požadoval zvýšení prodejů pístových kompresorů jednotlivých značek podle maržovosti a navýšení prodejů příslušenství.
V účtu Google Ads byly dlouhodobě spuštěné kampaně pro vyhledávací sítě a jedna souhrnná kampaň Google nákupy, kde byly všechny produkty pohromadě. Toto nastavení bylo zastaralé a nedostačující pro maximální výkon. Proto jsme se hned vrhli do úprav a optimalizace. Díky vysoké návštěvnosti e-shopu a dostatku dat jsme do celkového nastavení účtu přidali Performance Max kampaně.
KAMPANĚ PERFORMANCE MAX
Výkonnostní kampaně Performance Max jsou důležitou součástí každého Google Ads účtu. Reklamy se zobrazují ve všech kanálech Google od vyhledávací sítě, obsahové sítě, Google nákupů, Youtube, Gmail atd.
Rozhodli jsme se pro rozdělení produktů podle maržovosti. Značky s nejvyšší marží jsme umístili do samostatné kampaně s nejvyšším rozpočtem. Abychom prodej ještě více podpořili, lépe zacíli, tak jsme vytvořili další Performance Max kampaně s nižšími rozpočty dle důležitosti těchto kategorií. Cílem Performance Max kampaní bylo investovat rozpočet do propagace těch produktů, o které mají zákazníci zájem a zároveň přinesou nejvyšší výdělek.
Díky správnému nastavení a pravidelné optimalizaci kampaní jsme za posledních 12 měsíců dosáhli snížení PNO o 8,5 % a zvýšení hodnoty konverze o 42 %.
Chtěli byste mít stejně úspěšné kampaně i vy? Stačí nás kontaktovat.