V posledních několika týdnech jsme pracovali na „rebrandingu“ společnosti JANUŠKA KOMPRESORY. Hlavním požadavkem bylo „omladit“ 9 let staré logo, aby bylo rozeznatelné v on-line / offline prostoru a vytvořit nový symbol firmy. Jak se nám to podařilo? Posuďte sami 🙂

CO JE TO REBRANDING?

Rebranding je změna vizuální identity značky. Může se jednat o změnu jejího samotného názvu, změnu loga, sloganu či filozofie firmy. Důvodů, proč se do takové změny firmy pouští může být několik. Například společnosti, které působí na trhu delší dobu, chtějí dát své značce mladistvější tvář, lépe se propojit se svými zákazníky nebo do svého „brandu“ přidat i něco víc, co bude lépe zapamatovatelné a bude mít nějakou myšlenku. A to byl právě případ společnosti JANUŠKA KOMPRESORY.

ZMĚNA LOGA JANUŠKA KOMPRESORY

Společnost JANUŠKA KOMPRESORY byla založena před více než 30 lety a v České republice je lídrem v oblasti techniky stlačeného vzduchu.

Původní logo společnost reprezentovalo od roku 2014. I když logo bylo díky své autenticitě oblíbené a mezi zákazníky známé, v moderní digitální době se stalo nepraktické. Chyběl jasně rozpoznatelný symbol a původní logo bylo špatně čitelné on-line při použití jako avatar nebo ikona.

 

 

Cílem tedy bylo vytvořit nové logo, které by symbolizovalo moderní firmu, odbornost v oboru a kvalitu nabízených produktů a služeb. Logo mělo být dobře použitelné v on-line prostředí, ale také vhodné pro offline použití na firemních materiálech, vozech, oblečení a OOH plochách.

Jednou z hlavních věcí, na kterou jsme se soustředili, byl vývoj osobitého symbolu, který by dobře fungoval v on-line prostředí a mělo moderní, jednoduchý vzhled.
Nový červený symbol, který jsme vytvořili, vychází z písmen J a K (JANUŠKA KOMPRRESORY) a částečně symbolizuje i tvar pohonné jednotky kompresoru.

V současné době probíhá výměna loga na firemních materiálech, manažerských a servisních vozech, na sociálních sítích, webu, e-shopu atd. Tyto změny mají rovněž své zákonitosti a postupy, aby zákazník správně vnímal změnu, postupně se s novým logem seznámil a plynule přešel k jeho rozpoznání.
O tom, jak postupovat při rebrandingu a čemu se vyvarovat, se zmíním v některém z dalších článků.

Chtěli byste také změnit nebo upravit vizuální identitu své značky? Poradíme vám. Stačí nás kontaktovat.

 

GALERIE – ZPRACOVÁNÍ NOVÉHO LOGA:

 

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *